Facebook to największy portal społecznościowy na świecie z ponad 1,35 miliarda aktywnych użytkowników z czego 13 milionów z Polski. Jest to 1/3 ludności naszego kraju, do której możesz dotrzeć ze swoją ofertą.
Użytkownicy spędzają średnio kilkadziesiąt minut dziennie, udostępniając miliony informacji swoim znajomym. Dzięki wielu zróżnicowanym treściom reklama może być precyzyjnie dobrana do płci, wieku, zainteresowań, lokalizacji czy wydarzeń.
Kampania Facebook
Odpowiednio skonfigurowana kampania pozwala dotrzeć do odpowiedniego grona odbiorców, dzięki czemu wyświetlana jest ona tylko tym osobom, którym chcesz.
Wiele możliwości kampanii na Facebooku
Facebook oferuje szeroką gamę rodzajów reklam w zależności od tego, jaki chcemy uzyskać efekt i do jakiej grupy docelowej chcemy ją kierować. Dzięki temu w zależności od zapotrzebowania masz możliwość realizować wiele celów marketingowych jednocześnie, np. zwiększenie liczby fanów, sprzedaży w sklepie internetowym lub poinformowanie użytkowników o nowej promocji.
Remarketing czyli utrwalanie wizerunku
Remarketing to rodzaj kampanii pozwalający kierować reklamę do konkretnych osób, które wcześniej odwiedziły Twoją stronę. Mogą to być użytkownicy, którzy weszli do sklepu, ale nie dokonali zakupu lub nie skorzystali z oferty czy innych ważnych dla Ciebie celów. Ten rodzaj kampanii może pełnić formę „przypomnienia” użytkownikowi o ofercie firmy.
To tylko kilka możliwości oferowane przez Facebook-a.
Jeżeli chcesz poznać więcej możliwości lub jesteś zainteresowany usługą napisz do nas.