Sklep na Facebooku – jak założyć Sklep na Facebooku – w 2019 roku

Sklep na Facebooku – jak założyć Sklep na Facebooku – w 2019 roku

Sklep na Facebooku – co to jest dokładnie, do czego Ci potrzebny Sklep na Facebooku, jak go uruchomić.   Czy Twoja firma sprzedaje produkty? Czy zastanawiałeś się nad założeniem sklepu na Facebooku? Facebook pozwala dodać sekcję – zakładkę – Sklepu do Twojej strony firmowej na Facebooku. Dzięki zakładce „Sklep„, gdy klient zainteresuje się jakimś produktem w[…]

Stwórz i wysyłaj skuteczne kampanie – e-mail marketing

Stwórz i wysyłaj skuteczne kampanie – e-mail marketing

Czym jest skuteczny mailing

Skuteczny mailing to nie tylko wysyłanie oferty do klientów, najważniejsze jest aby osiągnąć konkretny cel, np. sprzedaż produktów. Dlatego bardzo popularną częścią marketingu stał się e-mail marketing, będący formą marketingu bezpośredniego, wykorzystującą w tym celu pocztę elektroniczną.

[…]

Włącz w e-sklepie opcję KUP TERAZ w Ceneo i sprzedawaj swoje produkty bezpośrednio na Ceneo.pl

Włącz w e-sklepie opcję KUP TERAZ w Ceneo i sprzedawaj swoje produkty bezpośrednio na Ceneo.pl

 

Prowadzisz własny sklep internetowy i chcesz zwiększyć zasięg swojej oferty? Zacznij więcej sprzedawać, dzięki największej porównywarce cen w Polsce.  Dołącz do porównywarki, włącz opcję KUP TERAZ na Ceneo i sprzedawaj swoje produkty bezpośrednio na Ceneo.pl!

[…]

Dodaj sklep internetowy do porównywarki Ceneo i sprzedawaj więcej

Dodaj sklep internetowy do porównywarki Ceneo i sprzedawaj więcej

  „DOŁĄCZ DO CENEO I ZACZNIJ SPRZEDAWAĆ WIĘCEJ. Zwiększ zasięg swojej oferty i zacznij sprzedawać więcej w największej porównywarce cen w Polsce.” Taki hasłami reklamuje się porównywarka Ceneo na swojej stronie biznes.ceneo.pl. Pytanie czy to prawda? Czy prawdą jest to, że dodając produkty ze sklepu internetowego do porównywarki cen, można zwiększyć zasięg oferty w Internecie i[…]

Porównywarki cen i pasaże internetowe skuteczną metodą promocji dla sklepu internetowego

Porównywarki cen i pasaże internetowe skuteczną metodą promocji dla sklepu internetowego

  Sklepy internetowe nie powinny ignorować możliwości promocji, które dają im obecnie porównywarki cen internetowych. Porównywarki cen wydają dużo środków na promowanie w Internecie ofert zamieszczonych w ich serwisach. Porównywarki cen wciąż zwiększają swoją funkcjonalność, wzbogacają treści, dzięki czemu więcej użytkowników Internetu z nich korzysta. Dlatego też sklepy internetowe powinny wykorzystać ich potencjał i promować[…]

Dlaczego nie wszystkie sklepy internetowe odnoszą sukces w e-biznesie?

Dlaczego nie wszystkie sklepy internetowe odnoszą sukces w e-biznesie?

  Wielu z nas zastanawia się co należy zrobić aby odnieść sukces w e-biznesie, przecież w Internecie jest tak duża konkurencja, coraz więcej firm otwiera własne sklepy internetowe, a w Polsce działa obecnie ponad 22 000 e-sklepów. Musisz jednak zadać sobie pytanie, w czym jesteś gorszy od innych, dlaczego Ty nie miałbyś odnieść takiego sukcesu[…]